Koučovácí komunikace a ZV
Cíl školení
Cílem školení je získat základní informaci o koučovací komunikaci a vědět, jak ji používat v praxi. Na školení se účastníci dozvědí o různých formách zpětné vazby. Účastníci školení budou na konci školení umět používat koučovací komunikaci při různých typech rozhovorů (manažerských a řídících). Budou také schopni použít koučovací komunikaci při zpětné vazbě.
Obsah školení
- Definice koučinku.
- Porovnání koučinku.
- Proces učení a budování důvěry.
- Porozumění v koučingu.
- Schéma koučovací komunikace.
- Definice, pravidla a typy zpětné vazby.
- Sledování detailů.
- Koučovací zpětná vazba.
Cílová skupina
Školení je určeno pro každého, manažera a zaměstnance, který pracuje s lidmi, řídí lidí a používá při
své práci zpětnou vazbu. Školení je určeno i pro lidi, kterým se chce poskytnout základní
manažerské vzdělávání, případně pro lidi, kteří by měli působit jako zástup pro manažery.
Délka kurzu
Dva dny.