Koučovácí komunikace a ZV

Cíl školení

Cílem školení je získat základní informaci o koučovací komunikaci a vědět, jak ji používat v praxi. Na školení se účastníci dozvědí o různých formách zpětné vazby. Účastníci školení budou na konci školení umět používat koučovací komunikaci při různých typech rozhovorů (manažerských a řídících). Budou také schopni použít koučovací komunikaci při zpětné vazbě.

Obsah školení

  • Definice koučinku.
  • Porovnání koučinku.
  • Proces učení a budování důvěry.
  • Porozumění v koučingu.
  • Schéma koučovací komunikace.
  • Definice, pravidla a typy zpětné vazby.
  • Sledování detailů.
  • Koučovací zpětná vazba.

Cílová skupina

Školení je určeno pro každého, manažera a zaměstnance, který pracuje s lidmi, řídí lidí a používá při

své práci zpětnou vazbu. Školení je určeno i pro lidi, kterým se chce poskytnout základní

manažerské vzdělávání, případně pro lidi, kteří by měli působit jako zástup pro manažery.

Délka kurzu

Dva dny.