Asertivita

Cíl školení

Poznání a praktická dovednost asertivních pravidel a technik – bez nátlaku na druhé, bez narušení jejich důstojnosti a s ponecháním si otevřených dveří pro další spolupráci a ochranu svých zájmů.

Obsah školení

  • Vědomé rozlišování postojů v chování: Pasivního, agresivního, manipulativního a asertivního.
  • Pravidla Asertivity: I-message, nastavení hranic, dovednost odmítnutí.
  • Asertrivní techniky pro zacházení s oprávněnou i neoprávněnou kritikou.
  • Posílení přirozeně asertivního postoje.

Cílová skupina

Manažeři i specialisté, kteří chtějí zvýšit sebevědomí při jednání. Pro ty, kteří chtějí posílit postoje, které jsou příznivé v jednání s klienty (oblast prodejce a zákaznického servisu) – zvýšení úrovně jejich zájmu a zlepšení vztahů.

Délka kurzu

Jeden den.